Vaizdo pokalbio rekomendacijos
Kokiomis priemonėmis galima naudotis norint prisijungti prie nuotolinės konsultacijos?
Prisijungti prie nuotolinės konsultacijos galite naudodamiesi kompiuteriu, planšete ar telefonu, kuriame yra veikiantis mikrofonas, vaizdo kamera ir interneto ryšys.
Kaip prisijungti prie nuotolinės konsultacijos?
Norėdami prisijungti prie nuotolinės konsultacijos, turėtumėte Jums paskirtu vizito laiku paspausti „Registracijos patvirtinimo“ laiške esančią prisijungimo nuorodą.
Kodėl prisijungus prie nuotolinės konsultacijos, joje nėra daugiau dalyvių?
Elektroniniame laiške esanti prisijungimo nuoroda yra aktyvi tik tą dieną ir tuo laiku, kuriuo numatytas Jūsų virtualus vizitas. Jei pokalbyje nėra kitų dalyvių, pasitikrinkite ar tikrai prisijungėte Jums paskirtu laiku. Jei prie pokalbio prisijungėte anksčiau, lukterkite kol prasidės Jūsų konsultacijai skirtas laikas.
Ką daryti, jeigu nepavyksta prisijungti prie nuotolinės konsultacijos?
Jeigu prie nuotolinės konsultacijos nepavyksta prisijungti paspaudus ant „Registracijos laiške“ esančios prisijungimo nuorodos, susisiekite su mumis telefonu: +370 … ….. .
Ką daryti jeigu pokalbio metu nematote Jus konsultuojančio specialisto?
Pasitikrinkite ar tinkamai veikia vaizdo kamera esanti Jūsų įrenginyje.
Ką daryti jeigu pokalbio metu Jūsų nemato konsultuojantis specialistas?
Pasitikrinkite ar tinkamai veikia vaizdo kamera esanti Jūsų įrenginyje ir ar yra įjungta vaizdo kameros funkcija „Zoom“ programoje.
Ką daryti jeigu pokalbio metu negirdite Jus konsultuojančio specialisto?
Pasitikrinkite ar yra įjungtas garsas Jūsų įrenginyje ir „Zoom“ programoje.
Ką daryti jeigu pokalbio metu Jūsų negirdi konsultuojantis specialistas?
Pasitikrinkite ar yra įjungtas garsas Jūsų įrenginyje ir „Zoom“ programoje.
Ką daryti, jeigu konsultacijos eigoje nutrūko pokalbis?
Jeigu konsultacijos eigoje nutrūko pokalbis, prisijungti iš naujo ir tęsti pokalbį galite paspaudę tą pačią prisijungimo nuorodą, kuri buvo pridėta Jums atsiųstame „Registracijos laiške“.
Dėl kokių priežasčių gali nutrūkti pokalbis?
Dažniausiai pokalbis gali nutrūkti dėl sutrikusio interneto ryšio arba išsikrovus įrenginiui. Todėl prieš nuotolinę konsultaciją rekomenduojame:
- įsitikinti, kad toje vietoje, kurioje būsite pokalbio metu, yra stabilus ir greitas interneto ryšys;
- įrenginį, kuriuo naudositės, pilnai pakrauti arba viso pokalbio metu jį laikyti prijungus prie maitinimo laido.
Kokia vaizdo pokalbių platforma yra naudojama nuotolinės konsultacijos metu?
Nuotolinės konsultacijos metu yra naudojama viena iš saugiausių ir populiariausių pasaulyje vaizdo telefonijos programinių įrangų „Zoom“ („Zoom Meetings“).
Ar būtina atsisiųsti „Zoom“ programėlę tam, kad būtų galima prisijungti prie nuotolinės konsultacijos?
Tam, kad galėtumėte prisijungti ir dalyvauti nuotolinėje konsultacijoje, Jums nėra būtina atsisiųsti / įdiegti „Zoom“ programėlės savo įrenginyje. Tačiau turint šią programėlę, bus kur kas paprasčiau ir patogiau naudotis visais jos siūlomais funkcionalumais.